Pyramidy - kosmické antény

28.07.2012 09:14

Pyramidy jsou pozůstatky dávných vyspělých civilizací. Civilizací, jejichž schopnosti jsou možná i za hranicí naší fantazie. Tyto fakta jsou mnoha lidem v pozadí, velice dobře známa a jsou záměrně utajována. Je nám předkládáno, jak dřívější civilizace nevěděli téměř nic a že my jsme na vrcholu vývoje. Opak je pravdou. Zánikem dřívějších civilizací jsme se dostali na tak nízkou úroveň, v které jsme dnes. Pyramidy opravdu nejsou hrobkami faraonů, ale měly naprosto jiný účel, na rozdíl od toho co, se říká veřejnosti o jejich historii. Vše je zcenzurované a není zájem na tom, abyste měli podobné znalosti. To by se vám potom těžko vládlo...

MISTERY OF PYRAMIDES, BLACK, CLOUDS, FANTASY, MISTERY, ORANGE, PLANET, PYRAMIDE

"Povím vám, pár osobních zkušeností s pyramidou. Několikrát jsem spal pod pyramidou, co měla jen několik metrů. I když se nenacházela na silném energetickém bodu tak její síla byla pozoruhodná. Jen je nutné správné nastavení, pokud jde o světové strany a samozřejmě musí mít správnou geometrii. Moc jsem se nevyspal. Skoro jsem ano oko nezamhouřil, srdce mě tlouklo jako o závod a celé tělo mě pálilo. Bylo zajímavé, že když jsem ráno vstal, tak jsem energií úplně zářil. Můj otec například před mnoha lety používal malou pyramidu, na broušení žiletek. Fungovalo to neobyčejně dobře.
Povím vám také pár informací o energetických záležitostech. Francouzský fyzik Alfred Bovis (1871 - 1947), vynalezl měřící prostředek, který se jmenuje Bovisův biometr. Je to měřící prostředek, který slouží k radiestetickému určení energetické vibrační kvality místa, osoby nebo věcí. Ve zkoumání Bovisovy stupnice pak pokračoval inženýr Simenoton. Je to jednoduché zařízení, které si můžete snadno vyrobit a naučit se ho používat. Principy i tabulky najdete na internetu. Energetická hodnota zdravého člověka, má být nejméně 6500 jednotek. Tato hodnota se dnes bohužel moc u lidí nevyskytuje. Rakovinná oblast je asi 3000 jednotek. Geopatogenní zóny mají hodnotu asi 2000 jednotek. Takže je vám asi jasné, co se za pár roků stane, když budete spát na geopatogenní zóně. Mnohokrát jsem pomohl lidem jako proutkař, když jsem jim v bytě určil geopatogenní zóny. Najednou bylo po zdravotních problémech a měl jsem z té pomoci, skutečně velkou radost. To samé může pomoci i vám, když vám proutkař doma určí místa, se škodlivým zářením. Na těch místech buďte co nejméně. Možná vám také nyní bude jasné, proč se rozprašuje chemtrails a také jak fungují léčitelé, nebo léčivá studánka. Je to jen o energii.
Práh transformace, kdy začnete mít paranormální schopnosti je asi 14 000 jednotek. Cheopsova pyramida v královské komoře, má asi 170 000 jednotek. Takže o tom to celé je. Určitě ty věci zkoumejte. Je to neuvěřitelně zajímavé a může vám to pomoci i ve vašem životě."